براي بالابردن رضايت كاربران از اقامت در هتل بايد از نوآوري ها استفاده كرد، كاربراني كه در هتل هاي داراي تجهيزات هوشمند و قفل هاي هتلي استفاده ميكنند اقامت داشته اند تجربيات رضايت بخش تري از اقامت در هتل هاي معمولي تجربه كرده اند.
استفاده از فن آوري هاي پيشرفته در هتل ها
ورود بدون كليد
اين سيستم ها راحتي و امنيت بيشتري را ارائه مي دهند. در حال حاضر برخي از هتل ها قفل رمزي، قفل هتلي يا مچ بند مجهز به RFID هاي را به مهمانان خود را ارائه مي دهند كه جاگزين كليدها در هتل ميشود.
براي اشنايي با قفل هاي هتلي كليك كنيد.
RFID به هتلداران اجازه مي دهد تا يك تجربه دلخواه را براي ميهمانان خود ايجاد كنند. هتل هايي مانند آلما بارسلونا ، در زمينه ورود بدون كليد، يك قدم جلوتر رفته اند و اكنون از فناوري ورودي اثر انگشت شبيه به فناوري مورد استفاده در تلفن هاي آيفون استفاده مي كنند. هتل نود صفر در بوستون از اسكنر شبكيه استفاده مي كند كه دقت و امنيت بيشتري را ارائه مي دهد.
به كار گيري اسكنر مادون قرمز
بعضي از هتل ها از فرآيندهاي سختگيرانه اي استفاده مي كنند، به عنوان مثال كارمند هتل ابتدا بايد بعد از ۵ ثانيه پس از در زدن و وارد اتاق شود. برخي هتل ها داراي قفل هايي هستند كه به كاركنان هشدار مي دهد كه ميهمانان در اتاق هستند.
براي اشنايي با قفل الكترونيكي كليك كنيد.
هتل سياتل به اين منظور شيوه ابتكاري را در پيش گرفته است. در هر اتاق يك سنسور مادون قرمز وجود دارد كه گرماي بدن را تشخيص مي دهد ، اگر سنسور حضور مهمان را نشان دهد ، كارمند هتل محل را ترك مي كند و ساعت بعدي برمي گردد. بنابراين ، هرگز براي مهمانان. ايجاد ناراحتي نخواهند داشت.
منبع: